HTML

mindennapjaim

Mindennapjaimról , és hogy kikkel , mikor találkozom, merre utazom ép ?! Vagy milyen borokat kostolunk meg a barátaimmal ! :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2010.12.27. 08:27 Abayg

Mai nap egy sms tettél boldoggá a napomat ... Hihetetlen, hogy megváltozott az eddigi kedvem ! :) köszönöm Istenem .. mára uj elhatározásom lett, hogy mindent elkezdek, és be if fejezem , mert eddig lusta voltam egy kicsit, és tul sokat buliztam, de ennek vége, és neki kell kezdeni a való életnek ! Mai napon kinéztem az ablakomon, és mondtam ez igy nem mehet tovább, kell ez nekem ? mondom nem ! akkor hajrá tegyük le a felső fokú nyelvvizsgát ! és mindent tovább kell vinnem ! vége a eszetlen pénzköltésnek is ! közben Andrea Bocellit hallgatok, tegnap egy kedves barátom mutatta meg ezt a számot ! :) szóval a konkluzió ! csak kitartóan, és határozottan, és legyenek az embernek elképzelései ! :) remélem eltudom érni azt amit kitüztem magamnak, és ezért mindent megfogok próbálni, hogy ezt meg is csináljam !:) megyek is angolozni ! :) 15 cm friss hó esett most hétvégén :) pár hét mulva vizsgák hada, és nyelvvizsgám is lesz ! arra is felkell készülnöm kicsit és nyelvtanárt is váltok ! 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://abaygergo.blog.hu/api/trackback/id/tr642541161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása