HTML

mindennapjaim

Mindennapjaimról , és hogy kikkel , mikor találkozom, merre utazom ép ?! Vagy milyen borokat kostolunk meg a barátaimmal ! :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

keddi nap 2010.12.21

2010.12.21. 17:38 Abayg

Mai napom semmi extra nem történt életemben először úgy éreztem, hogy kikell hogy próbáljam a blogolást, és mindenzt egy Németh Attila Gábor Syrah 2009 bor mellett teszem ami adta az ihletet ! :) Ma csak gondolkoztam a távolabbi terveimről, illetve a közelebbiekről is, amik kicsit problémásabbak, de azt majd megoldom valahogy, amit eddig is megoldottam ! csak még ezt sosem irtam le, hát most megteszem . Ma felkeltem utána felléptem a facebookra ahol megnéztem egy két képet , illetve a youtube on zenét hallgattam , semmi extra ... :) reggeli után lementem a konditeremben ahol edzettem egy jót , majd a karácsonyi meglepetéseket intéztem a városban ! :) reméljük aki kapja majd az örülni fog neki :) és most írom életem első blogjának pár sorait ! : ) tetszik de majd ezt folytatom, csak még bele kell hogy jöjjek ! viszlát !! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://abaygergo.blog.hu/api/trackback/id/tr622530706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása